Author Topic: Contact  (Read 2831 times)

Sufy

• Nou venit
  • Imi Plac Cerealele!
  • Locatia: Craiova
  • Prenume: Cristi
Contact
« on: July 31, 2012, 12:12:01 AM »
Sufy
Numar Telefon : 0786452234
Y!M: sufanu.cristi@yahoo.com

Raven
Numar Telefon : 0762916001
Y!M : ra73n@yahoo.com

Iaz
Numar Telefon  : 0746504241
Y!M : iazmann@yahoo.com

Pako
Numar Telefon : 0767235024
Y!M : hai.flit@yahoo.com

Hugo
Numar Telefon : 0725043159
Mail : hugo-pk@hotmail.com
Precizare : Hugo este din Valencia si nu intelege prea bine romana.In cazul in care sunati,de preferat este sa vorbiti in engleza.
« Last Edit: March 21, 2013, 03:07:00 PM by Sufy »
There’s an old saying: That which doesn’t kill you makes you stronger. I don’t believe that. I think the things that try to kill you make you angry and sad. Strength comes from the good things; your family, your friends, the satisfaction of hard work, those are the things that will keep you whole, those are the things to hold onto when you’re broken.

Cris

• Staff Traceurs.RO
  • Administrator
  • Traiesc pe forum
  • Din infrangeri se nasc invingatorii
    • RebornEducation
Re: Contact
« Reply #1 on: July 31, 2012, 12:22:50 AM »
Hugo este stabilit aici sau va sta pentru o scurta perioada de timp ? Nu stiu daca v-a spus dar prin 2006 parca a venit in Bucuresti si am tras un antrenament cu el, imi amintesc ca a rupto pe glume si avea un speed ciudat.

Ma rog,tare omul,mi-a facut placere sa iesim atunci.
Aceasta comunitate sprijina PARKOUR-ul, nu COMPETITIA - antrenati-va fara rivali !

Sufy

• Nou venit
  • Imi Plac Cerealele!
  • Locatia: Craiova
  • Prenume: Cristi
Re: Contact
« Reply #2 on: July 31, 2012, 12:50:07 AM »
E in craiova cu serviciul si a zis ca o sa mai stea cel putin un an.Si da,ne-a povestit ca s-a antrenat acum ceva timp cu voi.
There’s an old saying: That which doesn’t kill you makes you stronger. I don’t believe that. I think the things that try to kill you make you angry and sad. Strength comes from the good things; your family, your friends, the satisfaction of hard work, those are the things that will keep you whole, those are the things to hold onto when you’re broken.