Author Topic: Ajutor !  (Read 3302 times)

Andrey

  • Nou venit
  • *
  • Posts: 7
  • Locatia: timisoara
  • Prenume: Andrey
Ajutor !
« on: December 24, 2013, 12:08:08 PM »
Salut sunt incepator fac de 1 luna stiu majoritatea miscarilor de parkour am invatat front,webster si side nu le dau prea bine cad in picioare pup in fund cateodata(am invatat repede zic eu).Dar acm am o problema la impactul cu solul incepe sa ma doara gamba dau de la o inaltime un pic mai mare flipurile.. gen o rampa creata de mine ca sa ma ajute. Problema e ca ma doare gamba dupa ce sar de vrio 2-3 ori . Ce sa fac sa nu ma mai doara ?  :grin:
« Last Edit: December 24, 2013, 12:13:48 PM by Andrey »

Chachiy

  • Nou venit
  • *
  • Posts: 99
  • ,,De vor exista limite, noi ni le impunem singuri"
  • Locatia: Sf. Gheorghe - Covasna
  • Prenume: Mihai Ciprian
Re: Ajutor !
« Reply #1 on: December 24, 2013, 12:57:11 PM »
     Ar fi mai multe cauze posibile. Insa din putinele detalii ce le-ai afisat, pot spune urmatoarele:
     Daca e durere, e clar ca nu e bine ce faci. Aterizarea s-ar putea sa nu fie buna - impactul cu solul sa fie prea puternic sau sa fie vorba despre aterizarea in mare masura pe calcaie. Tu ai specificat doar de gamba, insa ma gadesc ca e vorba despre tendonul ahilian ( de la calcai in sus ) sau poate te refereai la un muschi solear ( in lateralul piciorului, umpic mai sus de rotula labei piciorului ).
     In orice caz este vorba despre o fortare a zonei fie prin impact prea puternic, fie prin lipsa conditiei fizice necesare muschiului.